Meta Description illustratie

Meta Description: Van Doel tot ideale Lengte

Als je niet zeker weet hoe je je meta beschrijvingen moet schrijven, ben je niet de enige. Om die verwarring weg te nemen, ga ik dieper in op hoe je een geweldige meta beschrijving maakt en aan welke punten deze moet voldoen. Aangezien je maar een aantal tekens hebt om mee te werken, is er […]

Bandwagon effect

Bandwagon effect: Haal het schaap in je naar boven

Trends komen en gaan, maar het Bandwagon Effect blijft altijd bestaan. “Bandwagon effect, waar heb je het over?” hoor ik je denken. Nou, stiekem zijn we allemaal schaapjes. Omdat een heleboel anderen iets doen, heb je de neiging om mee te doen. Ik leg je in deze blog uit wat het bandwagon effect is en […]

Website migratie

Website Migratie: Verhuizen in 4 fasen

Een van de meest ingewikkelde en moeilijkste dingen met betrekking tot SEO is voor mij toch echt een succesvolle website migratie. Tevens is het ook een van mijn favoriete dingen om te doen; er komt zoveel bij kijken en dat maakt het een echte uitdaging. Maar vanaf het begin tot het einde kan het best […]

IKEA effect illustratie

Het IKEA-effect: van werken naar waardering

Er zijn genoeg bedrijven ​​die consumenten hun eigen producten laten creëren en ontwerpen, zoals T-shirts en koffiemokken, maar denk ook zeker aan het bakken van je eigen taart, of het in elkaar zetten van LEGO en IKEA-producten. En wat ben je trots en blij wanneer je het succesvol in elkaar hebt gezet. En dat gevoel […]

Peak-end rule illustratie

Peak-end rule en beïnvloeden van herinneringen

Als je terugkijkt naar een ervaring zijn er twee dingen belangrijk: het hoogte- of dieptepunt van je ervaring , én het laatste moment van de ervaring. En een van die twee beïnvloedt onbewust jouw algehele herinnering van die ervaring. In de psychologie wordt dit fenomeen aangeduid als de ‘peak-end rule’.