Wat is Anchoring bias?
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaAls mens zijn we continu op zoek naar manieren om beslissingen te nemen die het beste bij ons passen. Hierbij is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de verschillende manieren waarop je hersenen je kunnen beïnvloeden. Als je op zoek bent naar manieren om beter beslissingen te maken, is het begrijpen van anchoring […]
Hoe werken sitelinks?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaIn onze zoektocht naar informatie en antwoorden op onze vragen, zijn zoekresultaten een belangrijk hulpmiddel. Ze bieden een eerste indruk van de relevantie en de betrouwbaarheid van een website, en kunnen ons helpen snel en efficiënt onze doelen te bereiken. Een belangrijk onderdeel van zoekresultaten zijn sitelinks, die in de zoekresultaten staan en verwijzen naar […]
Wat is een bias?
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaAls er een ding is dat je moet weten over een bias, is dat je ze zelf ook hebt. Zo’n bias heeft invloed op je mening en gedrag. Dat maakt je geen slecht persoon, want vaak ervaar je er ook voordelen van. Echter is het goed om te beseffen wat voor effect een bias heeft […]
11 x de perfecte psychologische prijs om meer te verkopen
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaDe verleiding om iets te kopen verhoog je met een psychologische prijs. Door slimme prijsstrategieën in te zetten lijken de producten (en de prijzen) in je webshop zo aantrekkelijker mogelijk. Door deze psychologische prijsstellingen te gebruiken, kun je dus nog meer te verkopen in jouw webshop. Want zeg nu zelf, hoe vaak ben jij niet […]
Zero volume zoekwoorden: overhyped of handig?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaMoet je je alleen richten op zoekwoorden met een hoog zoekvolume? Nee. Zoekwoorden met een laag volume, maar ook zero volume zoekwoorden kunnen ongelooflijk waardevol zijn voor een website. Juist zoekopdrachten met geen volume kunnen om een aantal redenen bijzonder waardevol zijn: ze hebben minder concurrentie, ze richten zich op de juiste doelgroep en ze […]