seo url structuur

Zo maak je de beste SEO url structuur

Een ideale SEO url-structuur beschrijft de pagina, zowel voor mensen als voor zoekmachines. Samen met de headings, interne links en de tekst op de pagina gebruikt Google de url van de pagina om te begrijpen waar de content over gaat. De beste url structuur is voor elke website anders, maar ik geef je graag wat […]

Het Spotlight-effect en Marketing

Het Spotlight-effect & positieve merkassociatie

Soms denk je wel eens dat iedereen je in de gaten houdt, of men over je praat omdat je een bepaald kapsel hebt of bepaalde schoenen draagt. Maar is dat echt zo? Waarschijnlijk niet. Het Spotlight-effect houd je voor de gek. In de wereld van consumeren wil je jezelf associëren met bepaalde merken, en met […]

Conjunction Fallacy

Conjunction fallacy en foute conclusies

We maken de hele dag door beslissingen. In een fractie van een seconde moeten we vaak een mening hebben of keuzes maken. Maar een verkeerde keuze maken of het trekken van een foute conclusie is zo gebeurd. Zeker wanneer je te maken hebt met de conjunctie fallacy. Hoe gaat het daar mis, en wat voor […]

Black Friday psychologie

Het succes van psychologie op Black Friday

In Amerika zorgt Black Friday voor een chaos van duwen, rennen en trekken om dat ene koopje binnen te halen. De Black Friday hype is al even naar Nederland overgewaaid, en ook wij zien dat gedrag terug; gelukkig in veel mindere mate… Maar waar komt dat gedrag vandaan? Wat is het succes van psychologie tijdens Black […]

Breadcrumbs

Breadcrumbs: klein linkje, groot effect

Breadcrumbs zijn een belangrijk navigatie-element. Je maakt hiermee de bezoekers van je website bewust van hun huidige locatie binnen de hiërarchische structuur van een website. Zo hebben breadcrumbs nog wel meer voordelen. Als je het mij vraagt is zo’n kruimelpad onmisbaar op je website, en niet alleen voor SEO.