Evergreen content: Wat is het?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaContentmarketing is een van de meest effectieve strategieën voor je website. En in zo’n strategie mag Evergreen content niet ontbreken. Niet elk type content zal na verloop van tijd dezelfde waarde behouden. Daarom heb je altijd evergreen content nodig om ervoor te zorgen dat je marketingstrategie over een maand nog net zo effectief is als […]
Wat is Cornerstone Content?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaDe structuur van je website wordt vaak onderschat. Vaak wordt gedacht dat je zomaar een hele hoop content online kunt plaatsen. Echter zijn niet alle pagina’s op je website even belangrijk. Hoe zorg je er dan voor dat je (potentiële) bezoeker en zoekmachines (zoals Google) de essentiële pagina’s van je website herkent? Dat kan met […]
Wat is de beste Winkelinrichting voor meer omzet?
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaTerwijl de online wereld blijft groeien, willen mensen nog steeds winkelen in een fysieke winkel. Door verschillende psychologische tactieken toe te passen op je winkelinrichting beïnvloed je de aankoopbeslissingen die je klanten maken. Met deze tips maakt je de ultieme winkelindeling, met wat hulp uit de psychologie.
Gambler’s Fallacy: hoe groot is de kans op…
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaJe hebt een opmerkelijk vermogen om in je omgeving structuur te onderscheiden van willekeurige gebeurtenis. Wat je waarschijnlijk niet wist, is dat dat vermogen systematisch bevooroordeeld is en je hierdoor fouten kunt maken. Dit is vooral duidelijk in de Gambler’s Fallacy, waarbij je de waarschijnlijkheid -geheel foutief- overschat.
Regex voor Search Console (SEO)
/0 Reacties/in SEO /door NataschaIk heb goed nieuws voor alle SEO-fanaten die van regular expression (regex) houden. Voortaan kun je in de Search Console ook complexe vormen van regex gebruiken om je bezoekersgegevens te analyseren. Google Analytics had deze fijne functie al, en de Search Console mocht natuurlijk niet achterblijven.