Decoy Effect gebruiken in je online verkoopstrategie
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaHoe help je bezoekers op je website bij het kiezen van de juiste optie? En om nog preciezer te zijn, hoe geef je die bezoeker een duwtje in de juiste richting om een bepaalde optie te kiezen, en niet die andere? Heel simpel… Gebruik het decoy effect om de bezoekers van je website te sturen […]
A/B testing tools vergelijken: welke kies jij?
/0 Reacties/in CRO /door NataschaEr zijn een hoop A/B testing tools op de markt op dit moment, en dat aantal zal alleen maar toenemen aangezien testen steeds populairder wordt in Nederland. Natuurlijk is niet elke testing tool voor elk bedrijf interessant. Het hangt af van het budget, doelen en technische kennis welke tool er gekozen wordt. Maar voel je […]
Duckduckgo vs Google: een zoekmachine strijd?!
/0 Reacties/in SEO /door NataschaGoogle is waanzinnig populair, maar Duckduckgo begint steeds populairder te worden. Wat zijn de voor- en nadelen van elke zoekmachine? Welke is beter? Duckduckgo of Google?
Google update met favicon: mei 2019 & jan 2020
/3 Reacties/in SEO /door NataschaBij deze nieuwe update voegt Google favicons toe aan elk resultaat op mobiel. Het doel van dit visuele herontwerp en de toevoeging van de favicons is om “je beter te begeleiden bij het vinden van informatie die beschikbaar is”, aldus Google.
Het beste lettertype voor je website kiezen
/2 Reacties/in Psychologie /door NataschaJe bent vast bekend met het concept van kleurenpsychologie en hoe bepaalde kleuren ons beïnvloeden. Wat je misschien niet weet, is dat je ook beïnvloed wordt door lettertype psychologie? Veel bedrijven zijn geneigd om te zonder nadenken een lettertype online te gebruiken dat vooral uniek en leuk is en dat is zo jammer… Differentiatie is slechts een […]