loss aversion

Gebruik Loss Aversion / Verliesaversie om de conversie te verhogen

We gaan tot het uiterste om verlies te voorkomen. En als je dan een beroep doet op iemands angst om iets te  verliezen zet dat aan tot actie, zoals het klikken op de knop of het kopen van een product. Dit gedrag wordt ook wel Loss Aversion genoemd. Als je je online bezoekers vertelt dat de […]

canonical url tag

Canonical URL: Hoe werken ze?

Canonical urls klinken ingewikkelder dan ze zijn. Ze zijn echter heel belangrijk om aan te geven welke pagina de meest unieke content bevat. Juist daarom is het goed om te begrijpen hoe je ze effectief toepast; op de juiste pagina’s en in de juiste situaties. In deze blog leg ik je uit wat een canonical url […]

Longtail zoekwoorden

Ontdek de kracht van Longtail Zoekwoorden

Wat is er nou mooier dan organisch verkeer dat niet kan wachten om te kopen wat je te bieden hebt? Dat organisch verkeer lok je met een aantal zoekwoorden. De ultieme jackpot voor een SEO marketeer bestaat dan ook uit het vinden van een zoekwoord met een hoog zoekvolume en lage concurrentie.  Maar helaas… zo gemakkelijk […]

Recency Effect

Recency effect gebruiken op je website

Gebruik het recency effect om je bezoekers te stimuleren. Woorden aan het einde worden beter onthouden dan woorden in het midden van een lijst of opsomming. Ik leg je haarfijn uit hoe het effect ontstaat en je het gebruikt op jouw website.

Primacy Effect

Primacy effect gebruiken op je website

Er is vaak gezegd dat “de eerste indruk telt.” Social psychologisch onderzoek ondersteunt dat gezegde. Heb je ooit geprobeerd om een ​​lijst met items te onthouden? Als dat zo is, heb je misschien gemerkt dat het makkelijker is om de eerste punten van de lijst te herinneren. En dat wordt mogelijk gemaakt door het primacy […]