Framing effect toepassen in marketing
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaHet framing effect is een goede overtuigingstechniek om consumenten over de streep te trekken. Ik leg je uit hoe het het framing effect gebruikt, met voorbeelden, zodat jij deze zelf moeiteloos kunt toepassen.
Wat is de perfecte bounce rate? Ontdek alle ins en outs
/0 Reacties/in Analyse /door NataschaEr is geen twijfel over mogelijk: bounce rate is een van de belangrijkste e-commerce statistieken, mits je deze statistiek op de juiste manier gebruikt. Als je je bounce rate niet in de gaten houdt, maak je een grote – en zeer kostbare – vergissing. Dus hop, aan de slag met het verlagen van de bounce […]
Effectieve website navigatie nodig? Dat doe je zo
/0 Reacties/in CRO, SEO /door NataschaEen goede website navigatie is een belangrijk element om bezoekers op de website te houden. Als de navigatie van een site verwarrend, onduidelijk is of niet bestaat, zullen gebruikers nooit vinden wat ze zoeken en een andere website bekijken. En dat wil je niet.
De 5 beste marketing boeken die je online kennis vergroten
/0 Reacties/in CRO, Psychologie, SEO /door NataschaVeel online marketing kennis kan online gelezen worden. Echter is het soms eens leuk om een goed boek te lezen. Deze online marketing boeken hebben in ieder geval mijn digitale kennis vergroot.
Dé SEO content strategie in 11 stappen
/0 Reacties/in SEO /door NataschaContent en SEO gaan hand in hand. Wie met SEO bezig is, gaat ook met content aan de slag. Maar een SEO strategie voor je content bedenken? Dat is zo gemakkelijk nog niet. Volg mijn stappenplan voor een SEO strategie voor je content die wél werkt.