Het beste lettertype voor je website kiezen
/2 Reacties/in Psychologie /door NataschaJe bent vast bekend met het concept van kleurenpsychologie en hoe bepaalde kleuren ons beïnvloeden. Wat je misschien niet weet, is dat je ook beïnvloed wordt door lettertype psychologie? Veel bedrijven zijn geneigd om te zonder nadenken een lettertype online te gebruiken dat vooral uniek en leuk is en dat is zo jammer… Differentiatie is slechts een […]
Framing effect toepassen in marketing
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaHet framing effect is een goede overtuigingstechniek om consumenten over de streep te trekken. Ik leg je uit hoe het het framing effect gebruikt, met voorbeelden, zodat jij deze zelf moeiteloos kunt toepassen.
Wat is de perfecte bounce rate? Ontdek alle ins en outs
/0 Reacties/in Analyse /door NataschaEr is geen twijfel over mogelijk: bounce rate is een van de belangrijkste e-commerce statistieken, mits je deze statistiek op de juiste manier gebruikt. Als je je bounce rate niet in de gaten houdt, maak je een grote – en zeer kostbare – vergissing. Dus hop, aan de slag met het verlagen van de bounce […]
Effectieve website navigatie nodig? Dat doe je zo
/0 Reacties/in CRO, SEO /door NataschaEen goede website navigatie is een belangrijk element om bezoekers op de website te houden. Als de navigatie van een site verwarrend, onduidelijk is of niet bestaat, zullen gebruikers nooit vinden wat ze zoeken en een andere website bekijken. En dat wil je niet.
De 5 beste marketing boeken die je online kennis vergroten
/0 Reacties/in CRO, Psychologie, SEO /door NataschaVeel online marketing kennis kan online gelezen worden. Echter is het soms eens leuk om een goed boek te lezen. Deze online marketing boeken hebben in ieder geval mijn digitale kennis vergroot.