Conversie van je webshop verhogen met 11 toepasbare tips!
/0 Reacties/in CRO /door NataschaVeel online bezoekers doen geen aankoop in een webshop. Vaak lig dat aan de bestelpagina. Zie jij ook dat bezoekers afhaken? Is de conversie laag? Met deze 12 tips ga jij de conversie van je webshop verhogen.
Hypothese opstellen en toetsen? Dat doe je zo!
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaEen goede hypothese opstellen is een vereiste bij het onderzoeken van gedrag of het maken van A/B testen. In de wetenschap of marketing is het stellen en toetsen van een hypothese dan ook onmisbaar. Ik leg je precies uit wat een hypothese is, hoe je deze formuleert en deze succesvol toetst.
Google Analytics spam herkennen en verwijderen
/0 Reacties/in Analyse /door NataschaGoogle Analytics spam is bijna niet meer te voorkomen; iedereen heeft er last van. Nutteloze data of vertekende statistieken: we hebben er helemaal niks aan. Ik vertel je hoe je de spam uit Google Analytics haalt en je de statistieken schoon houdt. Zo maak jij je data weer betrouwbaar.
Anchor tekst optimaliseren: de kracht van een goede ankertekst!
/0 Reacties/in SEO /door NataschaEen anchor tekst is de klikbare tekst in een link. Het optimaliseren van die anchor teksten is een belangrijk onderdeel van SEO. Té belangrijk in ieder geval om links te laten liggen. 😉
Cialdini Principes: 7 manieren om online te overtuigen
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaDe overtuigingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend in de marketing. In dit artikel leg ik uit hoe je de 7 principes van Robert Cialdini succesvol toepast op je eigen website met toepasbare voorbeelden. Overtuig je bezoekers online met deze verleidingstechnieken en gebruik de psychologie van het overtuigen.