Hoe schrijf je beste Meta Title?
/1 Reactie/in SEO /door NataschaEen geoptimaliseerde meta title is een belangrijk element om bezoekers van de zoekmachine naar jouw website te krijgen. Maar wat is een meta titel? Hoe schrijf je er eentje? Waarom zijn title-tags belangrijk? Dit en nog meer vragen, beantwoord ik voor je in deze blog. 🙂
Het geheim van een succesvolle spaaractie
/1 Reactie/in Psychologie /door NataschaSpaaracties kennen we allemaal; van Air Miles sparen tot de moestuintjes van Albert Hein. Supermarkten zetten zulke spaaracties in om hun omzet te verhogen, maar hoe werkt het eigenlijk? Hoe moet je een spaaractie opzetten? Wat maakt een spaaractie succesvol? En hoe kun jij die kennis toepassen op je eigen webshop?
De kracht van Chunking op je Geheugen
/0 Reacties/in CRO, Psychologie /door NataschaOns leven bestaat uit een heleboel informatie. Een deel van die informatie is gemakkelijk te begrijpen en te onthouden; een deel ervan is dat niet. Het verschil zit hem vaak in de manier waarop de informatie wordt gepresenteerd en onthouden. Chunking is een manier om dat proces te vereenvoudigen. Lees verder om te ontdekken wat chunking is, […]
8 SEO tips om je webshop te verbeteren
/1 Reactie/in SEO /door NataschaEen webshop beginnen is de eerste stap, maar hoe zorg je er voor dat er ook bezoekers komen? Je kunt aan de slag gaan met social media of ads, maar dan laat je een grote groep potentiële klanten links liggen: je organische bezoekers. Met deze SEO tips verbeter jij je webshop/webwinkel in een handomdraai.
Hobson’s choice en Hobson+1: Hoe kies je?
/0 Reacties/in CRO, Psychologie /door NataschaHoe beïnvloedt het aantal opties de keuze die je maakt? Of is geen keuze beter? De Hobson’s Choice en Hobson+1 effect sturen je beslissing, en ik leg je uit hoe.