Hoe maak je je website toegankelijk?
/0 Reacties/in UX /door NataschaEen website moet er niet alleen mooi uitzien. Het moet ook gebruiksvriendelijk en toegankelijk zijn voor een grote groep bezoekers. En dan met name voor mensen met een beperking, zoals bijvoorbeeld een visuele handicap. Het verbeteren van je accessibility is dus erg belangrijk om het gebruik van je website zo makkelijk mogelijk te maken. En […]
Zo maak je de beste SEO url structuur
/0 Reacties/in SEO /door NataschaEen ideale SEO url-structuur beschrijft de pagina, zowel voor mensen als voor zoekmachines. Samen met de headings, interne links en de tekst op de pagina gebruikt Google de url van de pagina om te begrijpen waar de content over gaat. Je kunt echt enorm veel dingen aan je website veranderen. Maar als de basis van je […]
Het Spotlight-effect & positieve merkassociatie
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaSoms denk je wel eens dat iedereen je in de gaten houdt, of men over je praat omdat je een bepaald kapsel hebt of bepaalde schoenen draagt. Maar is dat echt zo? Waarschijnlijk niet. Het Spotlight-effect houd je voor de gek. In de wereld van consumeren wil je jezelf associëren met bepaalde merken, en met […]
Conjunction fallacy en foute conclusies
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaWe maken de hele dag door beslissingen. In een fractie van een seconde moeten we vaak een mening hebben of keuzes maken. Maar een verkeerde keuze maken of het trekken van een foute conclusie is zo gebeurd. Zeker wanneer je te maken hebt met de conjunctie fallacy. Hoe gaat het daar mis, en wat voor […]
Het succes van psychologie op Black Friday
/0 Reacties/in CRO, Psychologie /door NataschaIn Amerika zorgt Black Friday voor een chaos van duwen, rennen en trekken om dat ene koopje binnen te halen. De Black Friday hype is al even naar Nederland overgewaaid, en ook wij zien dat gedrag terug; gelukkig in veel mindere mate… Maar waar komt dat gedrag vandaan? Wat is het succes van psychologie tijdens Black […]