SEO A/B testen

SEO A/B testen: hoe werkt dat?

SEO A/B testen is een fijne datagedreven benadering om SEO optimalisaties te beoordelen. Door deze validatie weet jij zeker of de aanpassing op de gehele site voor positieve resultaten zal zorgen. Maar “A/B testen” klinkt voor velen best eng, zeker als het om SEO gaat. En vergis je niet; het is best een ingewikkeld onderwerp. […]

Website toegankelijkheid: hoe verbeter je dat?

Hoe maak je je website toegankelijk?

Een website moet er niet alleen mooi uitzien. Het moet ook gebruiksvriendelijk en toegankelijk zijn voor een grote groep bezoekers. En dan met name voor mensen met een beperking, zoals bijvoorbeeld een visuele handicap. Het verbeteren van je accessibility is dus erg belangrijk om het gebruik van je website zo makkelijk mogelijk te maken. En […]

seo url structuur

Zo maak je de beste SEO url structuur

Een ideale SEO url-structuur beschrijft de pagina, zowel voor mensen als voor zoekmachines. Samen met de headings, interne links en de tekst op de pagina gebruikt Google de url van de pagina om te begrijpen waar de content over gaat. Je kunt echt enorm veel dingen aan je website veranderen. Maar als de basis van je […]

Het Spotlight-effect en Marketing

Het Spotlight-effect & positieve merkassociatie

Soms denk je wel eens dat iedereen je in de gaten houdt, of men over je praat omdat je een bepaald kapsel hebt of bepaalde schoenen draagt. Maar is dat echt zo? Waarschijnlijk niet. Het Spotlight-effect houd je voor de gek. In de wereld van consumeren wil je jezelf associëren met bepaalde merken, en met […]

Conjunction Fallacy

Conjunction fallacy en foute conclusies

We maken de hele dag door beslissingen. In een fractie van een seconde moeten we vaak een mening hebben of keuzes maken. Maar een verkeerde keuze maken of het trekken van een foute conclusie is zo gebeurd. Zeker wanneer je te maken hebt met de conjunctie fallacy. Hoe gaat het daar mis, en wat voor […]