click-through-rate: ctr verhogen

7 tips om je CTR te verhogen (SEO)

De click-through-rate (CTR) van je organische resultaten verhogen is een behoorlijk belangrijk aspect. Je hebt maar één kans om je bezoeker van Google naar je website te krijgen. Helaas is de CTR voor SEO vaak nog een onderschatte metrics. Want, inderdaad, hoog ranken is belangrijk. Maar als je iemand niet kunt overtuigen om op je […]

Zoekvolume

Zoekvolume is geen heilige graal

Wanneer je begint met het leren van SEO, begin je vaak met het onderdeel ‘content’. Zo ben ik zelf ook begonnen. Raar is dat niet. Zonder content, geen website. En bij die content word je meteen in de wereld van zoekwoorden gegooid. Het wordt er bijna in gestampt dat zoekvolume super (maar dan écht super) […]

Evergreen Content

Evergreen content: Wat is het?

Contentmarketing is een van de meest effectieve strategieën voor je website. En in zo’n strategie mag Evergreen content niet ontbreken. Niet elk type content zal na verloop van tijd dezelfde waarde behouden. Daarom heb je altijd evergreen content nodig om ervoor te zorgen dat je marketingstrategie over een maand nog net zo effectief is als […]

Cornerstone Content

Wat is Cornerstone Content?

De structuur van je website wordt vaak onderschat. Vaak wordt gedacht dat je zomaar een hele hoop content online kunt plaatsen. Echter zijn niet alle pagina’s op je website even belangrijk. Hoe zorg je er dan voor dat je (potentiële) bezoeker en zoekmachines (zoals Google) de essentiële pagina’s van je website herkent? Dat kan met […]

Winkelinrichting

Wat is de beste Winkelinrichting voor meer omzet?

Terwijl de online wereld blijft groeien, willen mensen nog steeds winkelen in een fysieke winkel. Door verschillende psychologische tactieken toe te passen op je winkelinrichting beïnvloed je de aankoopbeslissingen die je klanten maken. Met deze tips maakt je de ultieme winkelindeling, met wat hulp uit de psychologie.