A/B testing tools vergelijken: welke kies jij?

Er zijn een hoop A/B testing tools op de markt op dit moment, en dat aantal zal alleen maar toenemen aangezien testen steeds populairder wordt in Nederland.

Natuurlijk is niet elke testing tool voor elk bedrijf interessant. Het hangt af van het budget, doelen en technische kennis welke tool er gekozen wordt.

Maar voel je je een beetje verloren in alle keuze? Of wil je gewoon weten welke de beste is?

Ik heb de populairste A/B testing tools die worden gebruikt in Nederland op een rijtje gezet. Ja, er zijn er veel meer. Maar als je een beetje goede ondersteuning wilt of een online marketeer wilt inhuren om te helpen, dan gaat mijn voorkeur toch echt naar een van onderstaande opties. 😉

Weet wat je nodig hebt – en wat je nodig hebt in de toekomst – en kies de A/B testing tool die het beste bij jou past.

Lees meer

Effectieve website navigatie nodig? Dat doe je zo

Een goede website navigatie is een belangrijk element om bezoekers op de website te houden. Als de navigatie van een site verwarrend, onduidelijk is of niet bestaat, zullen gebruikers nooit vinden wat ze zoeken en een andere website bekijken. En dat wil je niet.

Lees meer

De 5 beste marketing boeken die je online kennis vergroten

Veel online marketing kennis kan online gelezen worden. Echter is het soms eens leuk om een goed boek te lezen. Deze online marketing boeken hebben in ieder geval mijn digitale kennis vergroot.

Lees meer

Conversie van je webshop verhogen met 11 toepasbare tips!

Veel online bezoekers doen geen aankoop in een webshop. Vaak lig dat aan de bestelpagina. Zie jij ook dat bezoekers afhaken? Is de conversie laag? Met deze 12 tips ga jij de conversie van je webshop verhogen.

Lees meer

Wat is Hotjar? En hoe werkt het? [Handleiding ]

Zien hoe jouw bezoeker zich gedraagt op jouw website? Met Hotjar is dat geen probleem. Ik vind deze tool echt ge-wel-dig! 😀 Maar wat is Hotjar, hoe werkt het en hoe gebruik je het in jouw voordeel?

Lees meer

Customer journey maken? Breng de klantreis in kaart! [Handleiding]

Weet jij waar je potentiële klanten naar zoeken? Wat gaat er in de gebruiker om? Daar draait het uiteindelijk allemaal om. Met een customer journey breng jij de gehele klantreis in kaart voor een ideale klantbeleving. En ik leg je graag uit hoe je dat stapje voor stapje doet!

Lees meer

10 tips voor een ijzersterke call to action button (CTA) + voorbeelden

Je wilt dat jouw bezoeker iets doet op jouw website of webshop, toch? Waarom klikt degene dan niet op die ene belangrijke knop? Een call to action is meer dan een ‘lees meer’ of een ‘klik hier’ tekst.  Volg mijn tips voor het maken van een goede call to action button.

Lees meer

Hoe maak je een persona / ijkpersoon? + voorbeeld

De consument van tegenwoordig laat zich niet meer in een vakje duwen. Het kan dus onduidelijk zijn wie jouw doelgroep is. Met een persona beschrijf je levendig en gedetailleerd hoe jouw doelgroep eruit ziet. Hierdoor krijg je die onmisbare basis voor alle marketing- en communicatiestrategieën.

Lees meer

Zo bepaal jij de beste USP voor je webshop

Wat maakt jouw bedrijf zo bijzonder? Geen idee? Hoog tijd om een USP te bepalen! Met een USP onderscheid je je van de rest. Hoe je dat het beste doet, leg ik je in deze blog uit.

Lees meer

14 tips voor een Succesvolle Landingspagina

Een effectieve landingspagina mag niet ontbreken als je jouw dienst of product aan de man wil brengen. Een landingspagina maken kan iedereen wel, maar eentje die ook echt converteert is andere koek. Ga je zelf aan de slag? Bekijk dan even deze 14 tips voor een effectieve landingspagina.

Lees meer