seo mythes en fabels

13 SEO mythes/fabels die helaas niet kloppen

Hoger in Google, hoe doe je dat precies? Geen enkele marketeer heeft daar een pasklaar antwoord op. Hierdoor is er veel onduidelijkheid en wordt er regelmatig foutieve informatie verspreid. Soms onbewust , maar soms ook bewust om potentiële klanten in de val te lokken en geld af te troggelen. Maar welke SEO beweringen kloppen er […]

Customer journey: see-think-do-care model

Customer journey maken? Breng de klantreis in kaart! [Handleiding]

Weet jij waar je potentiële klanten naar zoeken? Wat gaat er in de gebruiker om? Daar draait het uiteindelijk allemaal om. Met een customer journey breng jij de gehele klantreis in kaart voor een ideale klantbeleving. En ik leg je graag uit hoe je dat stapje voor stapje doet!

Call to Action button

10 tips voor een ijzersterke call to action button (CTA) + voorbeelden

Je wilt dat jouw bezoeker iets doet op jouw website of webshop, toch? Waarom klikt degene dan niet op die ene belangrijke knop? Een call to action is meer dan een ‘lees meer’ of een ‘klik hier’ tekst.  Volg mijn tips voor het maken van een goede call to action button.

persona maken voorbeeld

Hoe maak je een persona / ijkpersoon? + voorbeeld

De consument van tegenwoordig laat zich niet meer in een vakje duwen. Het kan dus onduidelijk zijn wie jouw doelgroep is. Met een persona beschrijf je levendig en gedetailleerd hoe jouw doelgroep eruit ziet. Hierdoor krijg je die onmisbare basis voor alle marketing- en communicatiestrategieën.

USP bepalen

Zo bepaal jij de beste USP voor je webshop

Wat maakt jouw bedrijf zo bijzonder? Geen idee? Hoog tijd om een USP te bepalen! Met een USP onderscheid je je van de rest. Hoe je dat het beste doet, leg ik je in deze blog uit.