google update

Google update met favicon: mei 2019 & jan 2020

Bij deze nieuwe update voegt Google favicons toe aan elk resultaat op mobiel. Het doel van dit visuele herontwerp en de toevoeging van de favicons is om “je beter te begeleiden bij het vinden van informatie die beschikbaar is”, aldus Google.

beste lettertype website

Het beste lettertype voor je website kiezen

Je bent vast bekend met het concept van kleurenpsychologie en hoe bepaalde kleuren ons beïnvloeden. Wat je misschien niet weet, is dat je ook beïnvloed wordt door lettertype psychologie? Veel bedrijven zijn geneigd om te zonder nadenken een lettertype online te gebruiken dat vooral uniek en leuk is en dat is zo jammer… Differentiatie is slechts een […]

Framing effect in de marketing

Framing effect toepassen in marketing 

Het framing effect is een goede overtuigingstechniek om consumenten over de streep te trekken. Ik leg je uit hoe het het framing effect gebruikt, met voorbeelden, zodat jij deze zelf moeiteloos kunt toepassen.

Bounce rate (bounce percentage)

Wat is de perfecte bounce rate? Ontdek alle ins en outs

Er is geen twijfel over mogelijk: bounce rate is een van de belangrijkste e-commerce statistieken, mits je deze statistiek op de juiste manier gebruikt. Als je je bounce rate niet in de gaten houdt, maak je een grote – en zeer kostbare – vergissing. Dus hop, aan de slag met het verlagen van de bounce […]

Navigatie website menu

Effectieve website navigatie nodig? Dat doe je zo

Een goede website navigatie is een belangrijk element om bezoekers op de website te houden. Als de navigatie van een site verwarrend, onduidelijk is of niet bestaat, zullen gebruikers nooit vinden wat ze zoeken en een andere website bekijken. En dat wil je niet.