Wanneer gebruik je Noindex, Nofollow en Disallow?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaDe termen noindex, nofollow en disallow worden soms in één zin gebruikt, maar het zijn verschillende begrippen. Ik leg je graag uit wat het is, hoe ze werken, en wanneer je ze wel of niet moet gebruiken.
Wat is Anchoring bias?
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaAls mens zijn we continu op zoek naar manieren om beslissingen te nemen die het beste bij ons passen. Hierbij is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de verschillende manieren waarop je hersenen je kunnen beïnvloeden. Als je op zoek bent naar manieren om beter beslissingen te maken, is het begrijpen van anchoring […]
Hoe werken sitelinks?
/0 Reacties/in SEO /door NataschaIn je zoektocht naar informatie zijn zoekresultaten een belangrijk hulpmiddel. Een belangrijk onderdeel van zoekresultaten zijn sitelinks, en verwijzen naar specifieke pagina’s op een website. In deze blog ga ik dieper in op de wereld van sitelinks en de voordelen ervan. Ik bespreek hoe sitelinks het zoekproces kunnen verbeteren, hoe Google beslist welke sitelinks worden weergegeven, […]
Wat is een bias?
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaAls er een ding is dat je moet weten over een bias, is dat je ze zelf ook hebt. Zo’n bias heeft invloed op je mening en gedrag. Dat maakt je geen slecht persoon, want vaak ervaar je er ook voordelen van. Echter is het goed om te beseffen wat voor effect een bias heeft […]
11 x de perfecte psychologische prijs om meer te verkopen
/0 Reacties/in Psychologie /door NataschaDe verleiding om iets te kopen verhoog je met een psychologische prijs. Door slimme prijsstrategieën in te zetten lijken de producten (en de prijzen) in je webshop zo aantrekkelijker mogelijk. Door deze psychologische prijsstellingen te gebruiken, kun je dus nog meer te verkopen in jouw webshop. Want zeg nu zelf, hoe vaak ben jij niet […]