Longtail zoekwoorden

Longtail zoekwoorden: onmisbaar in je content strategie

Wat is er nou mooier dan organisch verkeer dat niet kan wachten om te kopen wat je te bieden hebt? Dat organisch verkeer lok je met een aantal zoekwoorden. De ultieme jackpot voor een SEO marketeer bestaat dan ook uit het vinden van een zoekwoord met een hoog zoekvolume en lage concurrentie.  Maar helaas… zo gemakkelijk […]

Recency Effect

Recency effect gebruiken op je website

Gebruik het recency effect om je bezoekers te stimuleren. Woorden aan het einde worden beter onthouden dan woorden in het midden van een lijst of opsomming. Ik leg je haarfijn uit hoe het effect ontstaat en je het gebruikt op jouw website.

Primacy Effect

Primacy effect gebruiken op je website

Er is vaak gezegd dat “de eerste indruk telt.” Social psychologisch onderzoek ondersteunt dat gezegde. Heb je ooit geprobeerd om een ​​lijst met items te onthouden? Als dat zo is, heb je misschien gemerkt dat het makkelijker is om de eerste punten van de lijst te herinneren. En dat wordt mogelijk gemaakt door het primacy […]

Decoy effect

Decoy Effect gebruiken in je online verkoopstrategie

Hoe help je bezoekers op je website bij het kiezen van de juiste optie? En om nog preciezer te zijn, hoe geef je die bezoeker een duwtje in de juiste richting om een bepaalde optie te kiezen, en niet die andere? Heel simpel… Gebruik het decoy effect om de bezoekers van je website te sturen […]

A/B testing tools

A/B testing tools vergelijken: welke kies jij?

Er zijn een hoop A/B testing tools op de markt op dit moment, en dat aantal zal alleen maar toenemen aangezien testen steeds populairder wordt in Nederland. Natuurlijk is niet elke testing tool voor elk bedrijf interessant. Het hangt af van het budget, doelen en technische kennis welke tool er gekozen wordt. Maar voel je […]