Decoy effect

Decoy Effect gebruiken in je online verkoopstrategie

Hoe help je bezoekers op je website bij het kiezen van de juiste optie? En om nog preciezer te zijn, hoe geef je die bezoeker een duwtje in de juiste richting om een bepaalde optie te kiezen, en niet die andere? Heel simpel… Gebruik het decoy effect om de bezoekers van je website te sturen […]

A/B testing tools

A/B testing tools vergelijken: welke kies jij?

Er zijn een hoop A/B testing tools op de markt op dit moment, en dat aantal zal alleen maar toenemen aangezien testen steeds populairder wordt in Nederland. Natuurlijk is niet elke testing tool voor elk bedrijf interessant. Het hangt af van het budget, doelen en technische kennis welke tool er gekozen wordt. Maar voel je […]

Duckduckgo vs google

Duckduckgo vs Google: een zoekmachine strijd?!

Google is waanzinnig populair, maar Duckduckgo begint steeds populairder te worden. Wat zijn de voor- en nadelen van elke zoekmachine? Welke is beter? Duckduckgo of Google?

google update

Nieuwe Google update met favicon (mei 2019)

Bij deze nieuwe update voegt Google favicons toe aan elk resultaat op mobiel. Het doel van dit visuele herontwerp en de toevoeging van de favicons is om “je beter te begeleiden bij het vinden van informatie die beschikbaar is”, aldus Google. In plaats van de naam en de URL van een website onder de titel […]

beste lettertype website

Het beste lettertype voor je website kiezen

Je bent vast bekend met het concept van kleurenpsychologie en hoe bepaalde kleuren ons beïnvloeden. Wat je misschien niet weet, is dat we ook beïnvloed worden door lettertype psychologie. Veel bedrijven zijn geneigd om te zonder na te denken een lettertype online te gebruiken dat vooral uniek en leuk is en dat is zo jammer… Differentiatie is […]