Bedankpagina

22 tips om de bedankpagina te optimaliseren

Zoals je waarschijnlijk al weet, is een bedankpagina een pagina waarnaar je bezoekers doorverwijst worden nadat ze zich hebben aangemeld of een aankoop hebben gedaan. De bedankpagina is je volgende gelegenheid om die bezoeker verder in je verkooptrechter te begeleiden. Weet je niet hoe? Ik heb 22 geweldige tips voor bedankpagina’s die zorgen voor leads […]

Featured snippets

Featured snippets: krijg je website bovenaan in Google

SEO is niet meer een wedstrijdje om de nummer 1 positie. Tegenwoordig moet je ook zaken zoals Rich snippets in je strategie meenemen.  Daarom is het nu echt tijd voor de echte winnaar: positie nul neemt namelijk de beste plaats in de zoekresultaten over. Deze Featured snippets zijn niet meer weg te denken. Wat is […]

Zoekfunctie website

12 tips om de zoekfunctie op je website te optimaliseren

Je denkt misschien dat het succes van een website of webshop afhangt van dingen zoals productkeuze of websitesnelheid. Maar er is nog een element dat invloed heeft op het winkelgedrag van je bezoeker: de zoekfunctie. 

loss aversion

Gebruik Loss Aversion / Verliesaversie om de conversie te verhogen

We gaan tot het uiterste om verlies te voorkomen. En als je dan een beroep doet op iemands angst om iets te  verliezen zet dat aan tot actie, zoals het klikken op de knop of het kopen van een product. Dit gedrag wordt ook wel Loss Aversion genoemd. Als je je online bezoekers vertelt dat de […]

canonical url tag

Canonical URL: Complete Handleiding van A tot Z

Het komt vaak voor dat er dubbele content op een website staat, met name op e-commerce sites, maar dit kan slecht uitpakken voor je ranking. Canonical urls lossen dat probleem op. In dit artikel leg ik je uit wat een canonical url is, wat de voordelen van een canonieke tag zijn en hoe je deze instelt […]